JAWATANKUASA PENGURUSAN BLOG DUN BATU UBAN (N35)

Pengerusi: A A FRANCIS XAVIER

Jawatankuasa: SRI JAIMURALYDASAN & FRANCIS CHEE

Penasihat: Y.B. Raveentharan a/l V. Subramaniam

Dikemaskini oleh: A A FRANCIS XAVIER

29 Mei 2011




Pages

Sunday, December 19, 2010

Wajah Baru Jalan Di Sekolah Rendah Dan Menengah Kebangsaan Bukit Gambir

Sebagai tindakan susulan jalan yang berwajah baru di hadapan Sekolah Rendah dan Menengah Kebangsaan Bukit Gambir telah diresmikan oleh Y.B. Raveentharan dalam majlis yang ringkas pada 14hb Dis 2010. Turut serta dalam acara ini ialah Penghulu Daerah Timur Laut Encik Azhan, wakil kontraktor dan pembantu-pembantu khas Y.B.
Encik Za'bah wakil PIBG Sekolah Menengah Kebangsaan Bukit Gambir telah tampil kehadapan untuk menyaksikan pembukaan jalan tersebut. Beliau berterima-kasih kepada Y.B. dan pihak lain terbabit dalam memperbaiki jalan ini. Tambahnya lagi, para ibu-bapa, guru-guru dan kakitangan sekolah akan berasa lega dan selamat menggunakan jalan yang berwajah baru ini.
Y.B. Raveentharan meminta pihak Boon Siew Group Sdn. Bhd. yang merupakan pemilik tanah disekelilingi kawasan sekolah agar mengarahkan lori-lori mengangkut tanah yang dimiliki oleh mereka menggunakan jalan alternatif untuk kerja-kerja seharian. Tambahnya beliau akan cuba sedaya-upaya mendapatkan kerusi-kerusi batu yang akan ditempatkan di luar kawasan sekolah.

TIADA BATASAN UNTUK BERKHIDMAT


1 comment:

  1. nice idea..... good road after 3 years in that school....

    ReplyDelete