JAWATANKUASA PENGURUSAN BLOG DUN BATU UBAN (N35)

Pengerusi: A A FRANCIS XAVIER

Jawatankuasa: SRI JAIMURALYDASAN & FRANCIS CHEE

Penasihat: Y.B. Raveentharan a/l V. Subramaniam

Dikemaskini oleh: A A FRANCIS XAVIER

29 Mei 2011




Pages

Tuesday, December 28, 2010

Konvensyen Pakatan Rakyat Di Dewan Milenium Kepala Batas Pulau Pinang

Pada 19hb Dis yang lalu Konvensyen Pakatan Rakyat yang ke-2 telah diadakan di Dewan Milenium, Kepala Batas Pulau Pinang. Acara ini telah berlangsung dengan lancar dan baik bahkan ia juga menunjukkan betapa eratnya persefahaman diantara ketiga-tiga parti yang makin hari makin matang. YB. Raveentharan bersama penyokong-penyokong dari DUN Batu Uban turut serta bersama yang lain ke konvensyen ini.
Tetamu kehormat ke konvensyen ini tak lain dari YB.Dato' Seri Anwar Ibrahim, Dato' Seri Dr. Wan Azizah, YAB. Tuan Lim Guan Eng, YB. Tuan Karpal Singh, YB. Tuan Hadi bin Awang. Selain dari mereka YB. Dato' Hj. Mansor dan YAB. Tan Sri Dato' Seri Abdul Khalid turut hadir.
Hampir kesemua ucapan-ucapan yang dibuat menyentuh kepada pentingnya perpaduan kaum, kesaksamaan, gejala politik dan pilihanraya yang akan datang. Fokus utama Pakatan Rakyat ialah kepada tarikh pilihanraya yang bakal akan diumumkan dan kepada para pengundi itu sendiri. Apapun, yang pasti jentera Pakatan Rakyat akan membuat yang terbaik untuk semua.

Pakatan Rakyat...Pakatan Rakyat...Pakatan Rakyat...Pakatan Rakyat...Pakatan Rakyat...Pakatan Rakyat...

No comments:

Post a Comment