JAWATANKUASA PENGURUSAN BLOG DUN BATU UBAN (N35)

Pengerusi: A A FRANCIS XAVIER

Jawatankuasa: SRI JAIMURALYDASAN & FRANCIS CHEE

Penasihat: Y.B. Raveentharan a/l V. Subramaniam

Dikemaskini oleh: A A FRANCIS XAVIER

29 Mei 2011




Pages

Sunday, December 19, 2010

Projek Sumbangan Pakaian Seragam Sekolah Di Kompleks Bukit jambul

Projek Sumbangan Pakaian Seragam Sekolah untuk ibu-bapa dan penjaga yang kurang mampu adalah bertujuan meringankan bebanan kewangan mereka. Biarpun sumbangan ini tidaklah secara penuh namun Y.B. berharap ia dapat membantu sedikit dalam menangani masalah kewangan. Projek ini berlangsung pada 16hb Dis 2010 bermula pukul 8.30 malam di Tingkat 2 pintu masuk ke Kamdar Kompleks Bukit Jambul.
Senyuman yang terukir di bibir para penerima jelas sekali menunjukkan betapa pentingnya sumbangan yang tak seberapa ini. Sebaik sesi photo selesai, bahagian gedung Kamdar yang menjual pakaian seragam, kasut dan stokin sekolah menjadi tumpuan mereka.
Dengan berbekalkan pekerja yang berpengalaman pihak Kamdar dapat menangani situasi tersebut. Malah mereka juga turut memberi bantuan pada mereka yang kurang upaya. Kerjasama dari pihak Kamdar sangat-sangat dihargai oleh Y.B. terutamanya Encik Jugal, Puan Teoh dan staf-staf yang mesra pada pelanggan.

Y.B. Raveentharan berjanji akan membuat sumbangan yang lebih besar pada tahun hadapan dan sumbangan yang bakal diberikan itu akan dapat dirasai oleh lebih ramai warga DUN Batu Uban yang kurang mampu.


Sumbangan Pakaian Seragam Sekolah.Sumbangan Pakaian Seragam Sekolah.Sumbangan Pakaian Seragam Sekolah.Sumbangan Pakaian Seragam Sekolah.Sumbangan

No comments:

Post a Comment