JAWATANKUASA PENGURUSAN BLOG DUN BATU UBAN (N35)

Pengerusi: A A FRANCIS XAVIER

Jawatankuasa: SRI JAIMURALYDASAN & FRANCIS CHEE

Penasihat: Y.B. Raveentharan a/l V. Subramaniam

Dikemaskini oleh: A A FRANCIS XAVIER

29 Mei 2011




Pages

Tuesday, December 28, 2010

Syabas Kepada Persatuan Chingay Sungai Dua

Setelah tiga tahun mengambil bahagian dan memburu kejuaraan dalam Perarakkan Chingay Pulau Pinang, akhirnya Pasukan Chingay dari Sungai Dua telah menjadi juara. Lebih manis apabila kereta perarakkan mereka juga turut merangkul tempat nombor satu.

Y.B. Raveentharan yang juga penaung bagi kedua-dua pasukan ini berasa sangat gembira dengan kejayaan yang dicapai pada kali ini. Beliau menyeru kedua-dua pasukan ini agar membuat yang terbaik pada masa hadapan agar pencapaian yang sama diperolehi.
Dalam satu acara yang ringkas, Y.B. Raveentaharan dan Penghulu Azahan telah diundang oleh Persatuan Penduduk Desa Baru untuk upacara perasmian "Spot Light" di situ. Dengan adanya lampu-lampu ini maka penduduk setempat dapat menjalankan aktiviti kegemaran mereka hingga ke larut malam.
Turut serta dalam acara ini ialah En. Cheah Peng Guan, En. Francis Chee, En. Vincent Tan, Pengerusi Persatuan Penduduk Desa Baru, En. Kerby, En. Zamberi, Puan Santha dan penduduk Desa Baru.

Syabas.....Syabas.....Syabas.....Syabas.....Syabas.....Syabas.....Syabas.....Syabas.....Syabas.....Syabas.....Syabas.....Syabas.....

No comments:

Post a Comment